כל המידע לקבלת הלוואה פרטית ולעסק שלך במקום אחד!
הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה

הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה


לקבלת הצעה מלאו את הפרטים

    בחרו את הלוואה שתרצו:
    הלוואה פרטיתהלוואה לעסקהלוואה לעובדי מדינההלוואה לסטודנטיםהלוואה לשכיריםהלוואה לרכבמשכנתא

    האם את/ה מאשר/ת קבלת מידע מקצועי ופרסומים?
    כןלא


    בתור בעלי עסקים, וודאי אתם מודעים לכך שבכל זמן נתון העסק שלנו יכול לעבור שינוי – חיובי או שלילי, לכאן או לכאן. שינוי חיובי הוא כמובן תמיד מבורך אך לצערנו כאשר השינוי הוא שלילי,

    הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה
    הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה

    ברוב המצבים אנו צופים את ההידרדרות, זאת שלאחר תקופה ממושכת החשבון שלנו נמצא בסוג של חוסר איזון ואנו מתקשים לצאת מהלופ אליו נכנסנו. יחד עם זאת, בחלק מהמקרים, בהחלט יש מצבים לא צפויים שלעתים גורמים לשיבוש בלתי הפיך בחיינו. בשונה משכירים אצלם העבודה מתחילה ומסתיימת פחות או יותר באותה שעה בכל יום, אצלנו בעלי העסקים היא לא נגמרת לעולם. המחשבות רצות גם כשהיום כבר מסתיים וכל דבר קטן משפיע על מצב רוחנו, על התפקוד הכללי זאת משום שמדובר בעסק שלנו, עסק שיצרנו, בנינו וטיפחנו בשתי ידינו וכעת אנו נמצאים במצב שמפר את השקט והשלווה הנפשיים שלנו. ובכן, כמובן שפתרון המוצא הוא לקחת הלוואה לעסקים, השאלה היא איזו הלוואה. רוב האנשים, באופן אוטומטי יפנו  ישירות אל הבנק, רק שאותם בעלי עסקים כמוכם, לא תמיד מודעים לקשת הרחבה של האופציות העומדות בפניהם. ובכן הלוואות לעסקים קטנים בערבות המדינה הן הלוואות הניתנות בחסות המדינה על ידי קרן מיוחדת.

     

    מה זה הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה?

    בשנת 2003, החלה לפעול קרן הנקראת ״הקרן להלוואות בערבות המדינה לעסקים קטנים ובינוניים״. המטרה של הקרן הזו היא למעשה לעזור לעסקים קטנים ובינוניים העוסקים בשלל תחומים.

    למעשה הקרן מספקת הלוואות לעסקים קטנים בערבות המדינה במטרה לאפשר לעסקים בישראל לצמוח, לגדול ולהתפתח. המטרה של הקרן היא בראש ובראשונה לייצר עוד מקומות עבודה במשק הישראלי וכמובן לתרום לצמיחה כלכלית ענפה בשלל תחומים. בתור בעלי עסק קטן או בינוני, קיימת בפניכם האופציה להגיש בקשה להלוואות לעסקים קטנים בערבות המדינה לצורכי הון חוזר, השקעה ממשית בעסק קיים או במטרה להקים עסק חדש. התהליך מתבצע דרך הבנק בערבותה של המדינה, זאת אחרי שאחד מן הגופים הפועלים בחפיפה לפעילות הקרן ממליצים על כך.

     

    במדינת ישראל פועלים שלל גופים מקצועיים שנבחרו על ידי משרד האוצר בכדי להיות הגוף המגשר בין הקרן לסיוע לעסקים קטנים בערבות המדינה לבין אותם עסקים שזקוקים לסיוע. דרכנו תוכלו לקבל את ההצעה האופטימאלית לצורכי העסק שלכם, תוך זמן קצר מרגע הפנייה. זכרו, אמנם אתם אלה שזקוקים לכסף, אך אתם חולקים אינטרס משותף עם כל הגופים הבנקאיים והחוץ בנקאיים שמספקים לכם את האופציה לקחת הלוואה ולכן יש לכם את הזכות לבדוק, להשוות ולא פחות חשוב – לבחור.

    קרא עוד על הלוואות לעצמאיים
    קרא עוד על הלוואות אקספרס

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

    נגישות