כל המידע לקבלת הלוואה פרטית ולעסק שלך במקום אחד!
הלוואות Online עם פתרון ב-100%

הלוואות בערבות מדינה

לקבלת הצעה מלאו את הפרטים

    בחרו את הלוואה שתרצו:
    הלוואה פרטיתהלוואה לעסקהלוואה לעובדי מדינההלוואה לסטודנטיםהלוואה לשכיריםהלוואה לרכבמשכנתא

    האם את/ה מאשר/ת קבלת מידע מקצועי ופרסומים?
    כןלא

    לאחר שאנו עוברים תהליך ארוך עם עצמנו ולבסוף מחליטים לפתוח עסק משלנו או ללכת על סטארט אפ עליו אנו חולמים כבר שנים רבות, בכדי שהעסק שלנו יתפתח, יעבור דרך ובסופו של דבר גם יספק לנו הכנסה מכובדת, אנו

    הלוואות בערבות מדינה לעסקים
    הלוואות בערבות מדינה לעסקים

    זקוקים לקרש קפיצה או במילים אחרות למקור מימון חיצוני בטוח. כל עסק כמעט בכל תחום, זקוק תקופת זמן לא מבוטלת עד שהוא מצליח לראות את החזר ההשקעה. לשם כך אנו זקוקים למקור אמין, בטוח ומקצועי ממנו נלווה את הסכום הראשוני לפתיחת העסק. במקרים רבים, יש לנו את כל היכולות, החזון, הרצון הטוב והמוטיבציה לשנות את הדרך בה התמדנו לתקופה מסוימת ולצאת לדרך חדשה שתאפשר לנו להגשים את המטרות האישיות והעסקיות שלנו. בכדי שזה יקרה, אנו זקוקים להלוואה לפתיחת עסק. בין הפתרונות היותר מוצלחים הוא לקחת הלוואה בערבות המדינה.

     

    מהן הלוואות בערבות המדינה?

    הלוואות בערבות המדינה לעסקים מתבססות על פתרון אופטימאלי לבעלי עסקים שאינם יכולים לחרוג ממסגרת האשראי שלהם בבנק. במקרים רבים, הבנק שנראה היה כמקור הטוב ביותר ללקיחת ההלוואה, לעתים מערים עלינו קשיים ואפילו במצבים מסוימים סוגר בפנינו את הדלת. הבירוקרטיות והתהליך הארוך מאפשר לנו לגשת ולקבל את ההלוואה לה אנו זקוקים בדרך קצת שונה ופחות מוכרת. פנייה למדינה בבקשת הלוואה בערבות המדינה יכולה להוות פתרון אופטימאלי הן עבור עסקים שנמצאים לפני הקמה והן עבור עסקים עם פוטנציאל התרחבות. בין היתרונות שבהלוואת מסוג זה טמון בעובדה שתהליך אישור ההלוואה מתבצע במהירות באופן יחסית, ובמקרים מסוימים אפילו תוך כמה ימים בודדים.

     

    מהן המטרות של הלוואות בערבות המדינה?

    המטרה של המדינה היא ראשית כל לטפל בבעיות השונות הקיימות באשראי לעסקים קטנים ובינוניים. המדינה מעמידה ערבויות לגופים המעניקים הלוואות בערבות המדינה לעסקים ולמעשה כמעט כל עסק בכל תחום, יכול להגיש בקשה להלוואה בערבות המדינה. דרך האתר שלנו, תוכלו לקבל הצעה רלוונטית לעסק שלכם לגבי הלוואה בערבות המדינה. חשוב לציין כי קיימים סוגים שונים של הלוואות מסוג זה כמו למשל מסלול לעסקים קטנים, מסלול לעסקים בינוניים או מסלול לעסקים בהקמה. אותן הלוואות מעודדות יזמים חדשים להקים עסקים במדינת ישראל, ויחד עם זאת תומכות בעסקים שכבר קיימים, אך זקוקים לאשראי נוסף בכדי להתרחב, בכדי להתאושש ממצב כלכלי לו נקלעו ולמעשה מהוות פתרון פיננסי מעולה, זאת בשל התנאים הנוחים של הלוואות בערבות המדינה.

     

    מהן היתרונות של הלוואות בערבות המדינה?

    1. הלוואה בתנאים נוחים.
    2. שיעורי ריבית נמוכים בהשוואה להלוואות הניתנות מהבנקים למשל.
    3. פריסת תשלומים בהתאם לצורכי העסק. (בחלק מהמקרים ניתן לדחות את תשלומי ההלוואה לכמה חודשים).

     

    הלוואות בערבות המדינה – מסלולים אפשריים

    כאמור, יש מגוון של מסלולים להלוואות בערבות המדינה כמו למשל מסלול הון חוזר שמתאים לעסקים קיימים שכבר נחשבים לעסקים רווחיים אך זקוקים להלוואה בשל בעיה תזרימית נקודתית שבה ההלוואה תסייע לגשר על הפער. מסלול נוסף הוא מסלול עבור עסקים שרוצים להרחיב את פעילותם או מסלול מתאים לעסקים שנמצאים בתהליך הקמה ומחפשים מימון אופטימאלי לטווח הארוך.

     

    יחד עם זאת, חשוב לציין שבשונה מהלוואה הנלקחת לצרכים פרטיים, הלוואות בערבות המדינה הניתנות לבעלי עסקים בכל שלב שבו העסק נצא מתוכננות ונבנות בצורה כזו שתתאים ליכולות ההחזר של העסק. הריביות, תנאי ההחזר, ההצמדות ושאר מאפייני ההלוואה מותאמים בהתאם לעולם ההלוואות העסקי על כל משתניו. לרוב, כשאנו ניגשים לקחת הלוואה מהבנק, הגובה של הערבויות והביטחונות שהבנק דורש מאיתנו כמעט משתווה לגובה ההלוואה. לעומת זאת, הלוואות בערבות המדינה הן בחסות המדינה ולכן היא זו שלוקחת את האחריות על אחוז גבוה מהביטחונות. אנו נעשה הכל בכדי למצוא עבורכם הלוואה שתתאים לצרכים שלכם, נספק לכם מידע לגבי מסלולי הלוואה אפשריים ומאפייניהם.

    קראו עוד על הלוואות ברגע
    קראו עוד על הלוואות לפתיחת עסק

    נגישות