כל המידע לקבלת הלוואה פרטית ולעסק שלך במקום אחד!
הלוואות חוץ בנקאיות – יתרונות

הלוואות חוץ בנקאיות – יתרונות

הלוואות ללא בטחונות
הלוואות ללא בטחונות

הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות שניתנות שלא באמצעות הבנק, על ידי גופים חוץ בנקאיים כגון חברות ביטוח, חברות אשראי, מקומות עבודה אשר מלווים לעובדים שלהם כסף ועוד. אומנם אותם גופים מספקים הלוואות חוץ בנקאיות מבלי להיות תלויים בבנק, אך כן יש עליהן פיקוח מבנק ישראל ולאלה הפועלות באופן חוקי גם אישור מוסדר מטעם משרד האוצר. יש מגוון של יתרונות  עליהם נדון בהמשך, שבזכותם כדאי לקחת הלוואות חוץ בנקאיות מחברות כאלה, זאת בהשוואה לבנקים. ההבדל בין לקיחת הלוואה מחברת ביטוח למשל לבין לקיחת הלוואה מחברה חוץ בנקאית שכל מה שהיא עושה זה לתת לאנשים ולעסקים הלוואות, הוא קודם כל ברמת הידע. בחברות המספקות הלוואות חוץ בנקאיות לרוב, תחום העיסוק העיקרי יהיה זה, כאשר חברות אחרות עוסקות בעוד אלף ואחד תחומים. הבדל נוסף בין הגורמים השונים שמעניקים הלוואות חוץ בנקאיות בא לידי ביטוי באחוזי הריבית ובמאפייני ההחזר של ההלוואה החוץ בנקאית.


לקבלת הצעה מלאו את הפרטים

    בחרו את הלוואה שתרצו:
    הלוואה פרטיתהלוואה לעסקהלוואה לעובדי מדינההלוואה לסטודנטיםהלוואה לשכיריםהלוואה לרכבמשכנתא

    האם את/ה מאשר/ת קבלת מידע מקצועי ופרסומים?
    כןלא


    הלוואות חוץ בנקאיות יתרונות

     

    1. אין ערבים – בשונה מהבנקים, כאשר אנחנו לוקחים הלוואה חוץ בנקאית, אין אנו צריכים להציג ערבים או בטחונות.
    2. הלוואה בתנאים נוחים – לחברות חוץ בנקאיות יש תנאים נוחים להחזרת ההלוואה. אנו נדאג שתקבלו מתאימים את סוג ההלוואה החוץ בנקאית לצרכים שלכם כגוף עסקי או אדם פרטי.
    3. זה לא פוגע בחשבון הבנק שלנו – כאשר אנחנו לוקחים הלוואה המבנק, המסגרת שלנו אוטומטית מצטמצמת, מה שפוגע בסופו של דבר באיכות החיים שלנו. לקיחת הלוואות חוץ בנקאיות, כשמן כן הן – נלקחות מחוץ לבנק, ולכן אינן פוגעות בנו ופעילות השוטפת שלנו, להיפך, מטרתן לעזור לנו במקרה ספיציפי ו/או לשדרג את איכות החיים שלנו.
    4. תהליך קל – תורים, על תורים, מסמכים, על חוזים, חתימות על תחקירים… מוכר לכם?. לקיחת הלוואה חוץ בנקאית הינו תהליך קצר, קל ופשוט.

     

    חוק הלוואות חוץ בנקאיות

    יש לא מעט אנשים שחוששים או פוחדים לגשת לחברה חוץ בנקאית המספקת ללקוחותיה הלוואת חוץ בנקאיות. הם בטוחים כי אותה הלוואה תכניס אותם לבור כלכלי, אך האמת היא שזה רחוק מהמציאות. במהלך ה-20 שנה האחרונות חל שינוי מהותי במדינת ישראל, בכל מה שקשור ללקיחת הלוואות. בשנת 1993, מדינת ישראל חוקקה את חוק הסדרת הלוואות חוץ בנקאיות. החוק אומר שכל חברה אשר מספקת הלוואה, חייבת לשלבה עם חוזה מסודר, המפרט את מספר התשלומים להחזר ההלוואה, את מאפייני הריבית של אותה הלוואה ועוד. על פי החוק, חל איסור לספק הלוואה לכל גורם שהוא, ללא חוזה כזה. בנוסף, החוק גם מגביל את אחוזי הריבית עבור אותן חברות ומחייב אותן בריבית מקסימלית אחידה לכל המשק. עובדה זו, מאפשרת לנו, כגוף עסקי ו/או פרטי להנות מהלוואות חוץ בנקאיות בתנאים נוחים, מבלי להיכנס לבור כלכלי, אלא להיפך. אותן הלוואות יכולות לשפר באופן בלתי רגיל את איכות החיים שלנו ולהוציא אותנו ממצבים קשים, אליהם נקלענו מבלי שצפינו אותם.

     

    קרא עוד על הלוואות מיידיות
    קרא עוד על הלוואות מהירות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

    נגישות