כל המידע לקבלת הלוואה פרטית ולעסק שלך במקום אחד!
כל היתרונות שבהלוואות ללא ערבים

כל היתרונות שבהלוואות ללא ערבים

במהלך חיינו אנו נמצאים במצב שבו אנו זקוקים להלוואה עקב סיבות כאלה ואחרות. עד לא מזמן, התרגלנו לגשת אל הבנק בבקשת ההלוואה. הבעיה היא שפעמים רבות הבנק מתנה את קבלתה של ההלוואה בערבים. אז מה זה בכלל ערבים בהקשר של הלוואה?

 


לקבלת הצעה מלאו את הפרטים

    בחרו את הלוואה שתרצו:
    הלוואה פרטיתהלוואה לעסקהלוואה לעובדי מדינההלוואה לסטודנטיםהלוואה לשכיריםהלוואה לרכבמשכנתא

    האם את/ה מאשר/ת קבלת מידע מקצועי ופרסומים?
    כןלא


     

    ובכן, ערבות היא סוג של התחייבות מצד שלישי המכיר את הלווה ומתחייב כלפי הבנק שבמידה והלווה לא יקיים את ההתחייבויות שלו כלפי הבנק, הוא ערב לו. פעולה זו מכבידה מאוד על הלווה, שלא לדבר על הערב שנמצא בסיטואציה לא פשוטה, הרי מצד אחד הוא מרגיש סוג של התחייבות כלפי אותו לווה ומרגיש בחוסר נעימות לסרב ומצד שני הלווה גם הוא נמצא במצב לא נעים, הוא חייב את הכסף אבל לעתים מרגיש שלא בנוח לבקש עזרה.

     

    כאשר אתם נמצאים במצב שבו אתם זקוקים לסכום מסוים של כסף, עצם העובדה שאתם צריכים לפנות לחבר קרוב, בן משפחה או קולגה שלכם בבקשת ערבות בנקאית מביכה ולא נעימה בכלל. הרי ההחלטה לקחת את ההלוואה היא עניין פרטי שלכם ולא תמיד כל אחד רוצה לשתף אנשים נוספים בהחלטה זו, גם אם הם קרובים לו. את הבנקים זה ממש לא מעניין. הבנקים רוצים לכסות את עצמם, במקרה שאתם לא יכולים לעמוד באחריות שהתחייבתם אליה. איפה הבעיה? הבעיה היא שלעתים הבנקים מראש לא בודקים לעומק אם אתם יכולים לעמוד בתנאי ההלוואה או לא, ואז מגיע מצב כזה שבו הערב שחתם עבורכם אמור לקחת את האחריות.

     

    זו הסיבה שחברות חוץ בנקאיות רבות החליטו לאפשר ללקוחותיהם השונים לקבל הלוואה ללא ערבים.

     

    מהם היתרונות שבהלוואה ללא ערבים?

    1. הלוואה ללא ערבים שמתקבלת מגורם חוץ בנקאי איננה מכבידה על האובליגו – מסגרת האשראי של הבנק, מה שמאפשר גמישות אופטימלית לביצוע שלל פעולות עם הכסף אותו לווינו.
    2. הלוואות ללא ערבים מקצרות משמעותית את תהליך לקיחת ההלוואה רגילה או הלוואות לעסק. כל הנושא של ערבים מקשה מאוד על תהליך אישור ההלוואה וכן הלוואה ללא ערבים היא הלוואה שהתנאים שלה ייסגרו תוך זמן קצר. אף גורם נוסף לא צריך להיות מעורב בתהליך קבלת ההלוואה שלכם.
    3. הלוואה בתנאים נוחים – הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות בתנאי החזר ובתנאי ריבית נוחים במיוחד מה שמראש מאפשר לכם לעמוד בהתחייבויות כלפי החברה ממנה אתם מקבלים את ההלוואה, ולהחזיר אותה בזמן.

     

    כל חברה חוץ בנקאית מתחייבת לבדוק האם אתם מראש יכולים לעמוד בהחזר ההלוואה וזה התנאי שבו אתם צריכים לעמוד.

    קרא עוד על הלוואות מיידיות
    קרא עוד על הלוואות מהירות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

    נגישות